ترویج مردانگی سمپاتیک در” روزهای بیقراری ۲″
تریتانیوز: در روزگاری که سینمای ایران در کنار توسل به ابتذال جنسی در حال عادی کردن روابط مثلثی است و آثاری نظیر “ب.الف” و “ج.ب.م.ب” را تولید میکند که بدنبال عادی سازی روابط مرد-زن_مرد هستند اینکه سریالی مثل “روزهای بیقراری۲” بشدت به دنبال تاکید بر اخلاق گرایی است ارزشمند است.
حتی سینمای پرده درانه هالیوود هم دریافته وقتی بناست برای خانواده درام بسازد باید از اهمیت خانواده بگوید و برای همین است که دوز آثار اخلاق گرایانه هالیوود هم در سالهای اخیر فزونی یافته.
ملودرام “روزهای بیقراری۲” به تهیه کنندگی امیرحسین شریفی نیز خیلی خوب در بستر روایتی انسانی از نقش اصالت خانواده در زندگی ایرانیان میگوید.
ترویج مردانگی که از خصیصه های سمپاتیک ملودرامهای جذاب ایرانی است نیز خیلی بجا در “روزهای بیقراری۲” نهادینه شده و این مجموعه مرد الگومندی را ارائه کرده در نوع خود کم نظیر.
“روزهای بیقراری۲” که داستانی پرفراز و نشیب را دردل جغرافیای بکر ایران زمین توصیف میکند با شخصیت پردازیهای مناسب مردانی که پیش روی زن محوری داستان(با بازی سارا صوفیانی) قرار میگیرند این واقعیت مهم را به اثبات میرساند که اگر شخصیتها درست در درام قرار گیرند نیاز به تزریق مدام دیالوگ به سریال نیستیم و کافیست با اکتهای صحیح کار را پیش برد.