هنرآنلاین نوشت: هواپیمای شخصی جنیفر لارنس بازیگر آمریکایی به خاطر از کار افتادن هر دو موتور ناچار به فرود اضطراری دربافالو در نیویورک شد. لارنس در این حادثه آسیب ندید.

به گزارش E!، هواپیمای لارنس از لوییویل، زادگاه او در کنتاکی بلند شده بود. او به دیدن خانواده‌اش رفته بود. هنگام پرواز یکی از موتورها در ارتفاع ۳۱ هزار فوتی از کار افتاد که خلبانان را وادار به فرود اضطراری کرد. هنگام فرود، موتور دیگر هم دچار نقص فنی شد. با این حال، خلبانان موفق شدند هواپیما را در بافالو در نیویورک به زمین بنشانند.

نیروهای امداد پس از فرود هواپیما اقدامات لازم را انجام دادند.

لارنس به تازگی بازی در تریلر جاسوسی “گنجشک زرد” تولید شرکت فاکس را به پایان رساند که در آن بار دیگر با فرانسیس لارنس کارگردان سری فیلم‌های “عطش مبارزه” همکاری کرده است.

لارنس سال گذشته برای دومین سال پیاپی به عنوان پردرآمدترین بازیگر زن دنیا معرفی شد. او برابر با فهرست مجله فوربس در مورد پردرآمدترین بازیگران زن دنیا، در فاصله ۱ ژوئن ۲۰۱۵ تا ۱ ژوئن ۲۰۱۶ حدود ۴۶ میلیون دلار درآمد داشته است.

لارنس در این مدت در آخرین فیلم مجموعه سینمایی “عطش مبارزه” و فیلم نامزد اسکار “جوی” بازی کرد. او اواخر سال پیش رمانس فضایی و علمی تخیلی “مسافران” را روی پرده سینماها داشت.