همایش مسئولان عملیات و فرماندهان گردان های بیت المقدس و کوثر مراکز تابعه سازمان بسیج ادارات، امروز با حضور سردار رسول سنایی راد مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، سرگرد رضا خسروی معاونت عملیات سازمان بسیج ادارات و جمعی از فعالان این بخش به میزبانی حوزه مقاومت بسیج بانک ملی ایران برگزار شد.

به گزارش تریتا نیوز، سردار سنایی راد در این همایش با تبیین تهدیدهایی که از سوی دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران طراحی شده است، گفت: توانایی های کشور ما امروز برای دشمن مسجل شده و از این رو تهدیدهای نوین علیه ما طراحی می شود.

وی با اشاره به این که توان نظامی ما، دشمن را رنج می دهد، ادامه داد: از این رو آنها اتحاد داخلی ما را هدف قرار داده اند و ما باید در این باره هوشیار باشیم.

او با تاکید بر این که باید به معیارهای انقلاب و امام (ره) برگردیم، اظهار کرد: پیشرفت های چشمگیر جمهوری اسلامی ایران در حوزه های فناوری، نظامی، هسته ای، تکنولوژی ها نو و … بسیار زیاد است، اما در کنار آن نقاط ضعفی هم هست که باید برطرف شود.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در ادامه به بیان خاطراتی از دوران پیروزی انقلاب اسلامی ایران و نیز دفاع مقدس پرداخت و به سوالات برخی حاضران پاسخ گفت.

سرگرد رضا خسروی معاونت عملیات سازمان بسیج ادارات نیز در این نشست با تشریح برخی اقدامات انجام شده در حوزه توانمندسازی بسیجیان مستقر در ادارات، بر لزوم حفظ هوشیاری بسیجیان در شرایط کنونی تاکید کرد.

همچنین پس از پایان همایش، شرکت کنندگان با حضور در محل یادمان شهدای بسیج بانک ملی ایران، به شهدای بانک به ویژه شهید مدافع حرم رضا سنجرانی ادای احترام کردند.

در راستای معرفی خدمات بانک ملی ایران نیز ضمن توزیع بروشورهای کانون جوانه ها، سامانه «بام» و پیام رسان «بله»،توضیحاتی در این زمینه برای حاضران در همایش ارائه شد.