در هفته ای که گذشت، علاوه بر انتشار فراخوان جشنواره عکس «نمای ملی» که قرار است به پاس نود و یکمین سال تاسیس بانک برگزار شود، مراسم گرامیداشت روز خبرنگار نیز با حضور جمع زیادی از خبرنگاران بر پا شد. همچنین شمارش معکوس برای شرکت در چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران نیز آغاز شد.

بزرگداشت روز خبرنگار در بانک ملی ایران

مراسم بزرگداشت روز خبرنگار، با حضور جمع زیادی از خبرنگاران در بانک ملی ایران برگزار شد.

 به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک در این جلسه با تقدیر از زحمات خبرنگاران و اهالی رسانه، تاکید کرد: رسانه ها، یار دیرینه و همیشگی بانک بوده اند و همه ارکان بانک، رسانه ها را عضو جدایی ناپذیر از فعالیت های خود می دانند.

سعداله عیسی زاده با اشاره به این که امروز زندگی کردن بدون رسانه بی معناست، اظهار کرد: خوشبختانه بانک ملی ایران تعامل بسیار خوبی با اهالی رسانه دارد و تلاش می کند این روند را با قوت ادامه دهد.

نادر اکبری وند رئیس اداره کل روابط عمومی بانک ملی ایران نیز در این نشست ، ضمن تقدیر از زحمات یکسال گذشته خبرنگاران در اطلاع رسانی به موقع ، اظهار امیدواری کرد همکاری مطلوب دوجانبه میان بانک و خبرنگاران بیش از پیش توسعه یابد.

 

تحول دنیای کسب و کار با سامانه سککوک

با توجه به لزوم ورود بانک ملی ایران به زنجیره های اقتصادی جدید و حرکت به سمت هوشمندسازی، سامانه سککوک می تواند با متنوع کردن مدل های کسب و کار، به عنوان ابزاری کارآمد برای این بخش عمل کند.

این بانک با راه اندازی سامانه سککوک (سامانه کشوری کسب و کار به کسب و کار) فرصتی را فراهم کرده است تا کسب و کارها بتوانند بدون واسطه و بر اساس مدل تجارت به تجارت (B2B) فعالیت کنند.

این سامانه که با حمایت بانک ملی ایران راه اندازی شده، استقبال خوبی را نیز از سوی فعالان اقتصادی شاهد است و از اسفندماه سال گذشته و رونمایی در رویداد «ملی شو ۲» تا تیرماه سال جاری، شش هزار و ۴۵۰ صاحب کسب و کار را در خود جای داده است.

هدف بانک ملی ایران از راه اندازی سامانه کشوری کسب و کار، ارتقا و تسهیل تعاملات تجاری داخلی و بین المللی است و صاحبان بنگاه های تولیدی و خدماتی می توانند با عضویت در این سامانه، کالا، خدمات و محصولات خود را بدون واسطه عرضه کنند.

علاوه بر ایجاد زیرساخت معاملات B2B و B2C در فعالیت های بنگاه های عضو، طراحی، برنامه ریزی و هدایت فعالیت های زنجیره های تأمین با هدف ایجاد ارزش خالص بیشتر، هماهنگ سازی میزان و شکل عرضه با میزان و شکل تقاضا، ارائه کارت اعتباری به منظور خرید از فروشگاه های سککوک، فراهم کردن مجموعه ای از راه حل های تأمین مالی خرید و انتقال کالاها و محصولات از فروشندگان به خریداران در طول زنجیره تأمین، هماهنگ سازی جریان داده ها، اداره مواد اولیه، تولید، بسته‌بندی، اداره موجودی و حمل و نقل از جمله مزایای استفاده از این سامانه است.

کسب اطلاعات بیشتر درباره چگونگی کارکرد این سامانه و ثبت کسب و کار در آن در سایت سککوک به نشانی sakkook.ir  قابل مشاهده است.

بازدید سرزده مدیرعامل بانک ملی ایران از اداره کل روابط عمومی به مناسبت روز خبرنگار

مدیرعامل بانک ملی ایران به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار از بخش های مختلف اداره کل روابط عمومی این بانک بازدید کرد.

دکتر محمد رضا حسین زاده در بازدید از بخش های مختلف این اداره کل، از زحمات و تلاش های کارکنان روابط عمومی بانک به ویژه خبرنگاران تقدیر کرد.

وی با اشاره به اهمیت رسانه در دنیای امروز، بر به روز بودن اخبار و ارتباط موثر و گسترده با رسانه های کشور تاکید و خاطرنشان کرد: خدمات کنونی بانک ملی ایران باید به بهترین شکل توسط رسانه ها منعکس و به اطلاع مشتریان و عموم جامعه برسد.

حسین زاده با اشاره به اهمیت توجه به سلایق مخاطبان در نحوه ی اطلاع رسانی گفت: امروزه استفاده از بسترهای جدید و پتانسیل شبکه های اجتماعی الزامی بوده و نیاز است روابط عمومی با فعالیت هدفمند و چابک ضمن رصد مداوم انتظارات و خواستهای مخاطبان از این فضاها برای اعلام فعالیت های مثبت نظام بانکی بهره برده و حس مثبت و امیدبخش را به جامعه القا نماید .

مدیر عامل همچنین با مطلوب ارزیابی کردن تغییرات ایجاد شده در حوزه روابط عمومی بانک، پیشنهادهایی را نیز برای ارتقای سطح کیفی مطالب و تنوع آن ارایه کرد.

در ادامه ی این بازدید ایشان با همکاران واحد ارتباط مردمی بعنوان بخش مهمی از بانک در پاسخگویی به مشتریان نیز دیدار داشته و وظیفه ی آنها را کاری خطیر و سخت برشمردند.

در این دیدار سعداله عیسی زاده مدیر امور حوزه مدیریت و روابط عمومی بانک و جمعی از مدیران، معاونان و کارشناسان روابط عمومی بانک حضور داشتند.

 فراخوان جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران

فراخوان جشنواره عکس «نمای ملی» بانک ملی ایران بانک ملی ایران به پاس نود و یکمین سال تاسیس این بانک جشنواره عکس «نمای ملی» را از تاریخ ۲ شهریور تا ۲۰ مهر ماه سال جاری در دو بخش معماری و مستند اجتماعی با اهدای جوایز نفیس به نفرات برتر برگزار می کند.

این جشنواره بر آن است تا با دعوت از تمامی عکاسان حرفه ای و با بهره گیری از تمامی ظرفیت های هنرمندان  سراسر کشور آن ها را به اندیشیدن پیرامون فرهنگ بانکداری نوین تشویق کرده و از سوی دیگر تبیین کننده الگوهای رفتاری در بانکداری الکترونیک و دیجیتال باشد.

ثبت تاریخی سبک زندگی اجتماعی مردم ایران در استفاده از خدمات بانکداری سنتی، الکترونیک و دیجیتال در آخرین سال های قرن ۱۴ هجری شمسی، توجه به همدلی در کسب و کار، ثبت زیبایی ها و ویژگی های منحصر به فرد ابنیه تاریخی و ساختمان های قدیمی بانک ملی ایران و ترویج فرهنگ استفاده از بانکداری دیجیتال از اصلی‌ترین اهداف این جشنواره عنوان شده است.

جشنواره عکس نمای ملی در بخش معماری با موضوعات ابنیه تاریخی و قدیمی، طراحی و خطوط معماری بناها، تزئینات معماری ، نمای بدنه شعب و هویت بصری ساختمان های بانک ملی ایران و در بخش مستند اجتماعی با موضوعات بازار، کسب و کار و مراودات پولی و بانکی به شیوه های سنتی ، الکترونیک و دیجیتال برگزار می‌شود.

در این جشنواره به نفرات اول در هر  بخش، تندیس طلایی جشنواره به همراه لوح زرین و ۳۰ میلیون ریال جایزه نقدی، به نفرات دوم لوح زرین به همراه ۲۰ میلیون ریال جایزه نقدی و به نفرات سوم لوح زرین به همراه ۱۰ میلیون ریال جایزه نقدی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است در هر بخش ، دو عکس شایسته تقدیر شناخته می شوند که به هرکدام  لوح تقدیر به همراه پنج میلیون ریال جایزه نقدی تعلق می گیرد.

این جشنواره را «مسعود زنده روح کرمانی»، «کریم متقی»، «سروش کیایی»، «بهنام صدیقی» و «خشایار فاضل کاشانی »داوری خواهند کرد.

هنرمندان و علاقه مندان به شرکت در این جشنواره می توانند از تاریخ ۰۲ر۰۶ر۹۸ تا ۲۰ر۰۷ر۹۸ با مراجعه به سایت بانک ملی ایران به نشانی www.bmi.ir ضمن کسب اطلاعات بیشتر درخصوص این رویداد، متن کامل فراخوان و شرایط ارسال اثر را دریافت و برای حضور در جشنواره ثبت نام کنند.

تلفن های دبیرخانه جشنواره ۶۰۹۹۳۷۲۷-۰۲۱ و ۶۰۹۹۲۳۷۸-۰۲۱،پست الکترونیکی  دبیرخانه prs@bmi.ir و اطلاعات تکمیلی درخصوص این جشنواره علاوه بر سایت بانک ملی ایران در صفحه اینستاگرام جشنواره به آدرس  @namayemelli  و کانال جشنواره در بله به نشانی https://ble.im/Namayemelli  قابل دسترسی می باشد.

 کسب رتبه برتر پرداخت وام ازدواج توسط بانک ملی استان هرمزگان

کسب رتبه برتر پرداخت وام ازدواج توسط بانک ملی استان هرمزگان اداره امور شعب استان هرمزگان بانک ملی ایران توانست با کسب رتبه برتر پرداخت وام قرض الحسنه ازدواج در این استان، تندیس و لوح تقدیر دهمین جشنواره ازدواج را از آن خود کرد.

همزمان با برگزاری دهمین جشنواره ازدواج در شهر بندرعباس، عبدالله آبسواران رئیس اداره امور شعب استان هرمزگان بانک، این لوح را بابت کسب رتبه برتر میان بانک های استان در زمینه پرداخت وام ازدواج دریافت کرد.

بانک ملی ایران طی سال گذشته در استان هرمزگان شش هزار و ۳۰۵ فقره وام ازدواج به مبلغ بیش از ۹۵۵ میلیارد ریال پرداخت کرده است.

 با ” بله” از امتیاز خود در قرعه کشی حساب های قرض الحسنه ی پس انداز بانک ملی ایران آگاه شوید

کاربران اپلیکیشن بله می توانند با استفاده از بازوی (بات) “بله قرعه کشی” از امتیاز خود و همچنین زمان و نحوه قرعه کشی حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران مطلع شوند.

بله این امکان را برای کاربران خود فراهم کرده تا به سهولت بتوانند از طریق بازوی @bmilotterybot  از زمان ، امتیاز ثبت شده حساب خود و نحوه قرعه کشی حساب ها مطلع شوند و با استفاده از این بات در جریان آخرین اطلاعات جشنواره قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران قرار گیرند.

دارندگان حسابهای قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران حداکثر تا ۳۱ مرداد ماه می توانند امتیاز خود را برای شرکت در چهلمین دوره ی این جشنواره تکمیل و افزایش دهند .

دسترسی به بازوی “بله قرعه کشی ” از طریق آدرس اینترنتی  https://ble.im/BMILotteryBot  نیز امکان پذیر می باشد.

 افتتاح صندوق امانات در دو شعبه بانک ملی ایران

صندوق امانات شعب فدک و شهر ری بانک ملی ایران افتتاح شد.

اصلان کریمی مدیر امور شعب تهران بانک در مراسم افتتاح این صندوق ها با بیان این که حفظ و  نگهداری اسناد و اشیای گرانبها در محیط امن، یکی از نیازهای اساسی مردم است، اظهار امیدواری کرد این اقدام بانک بخش مهمی از نیاز مشتریان منطقه جنوب را فراهم کند.

محمد جواد داوری رئیس اداره امور شعب جنوب تهران بانک نیز در این مراسم ضمن ابراز خرسندی از افتتاح و راه اندازی صندوق امانات این دو شعبه گفت: صندوق امانات شعب فدک و شهر ری تمام الکترونیکی هستند و احراز هویت مشتریان آن از طریق اثر انگشت صورت می گیرد.

شعبه فدک به ۱۲۰۴ صندوق و شعبه شهرری به ۴۲۰ صندوق مجهزند.

پس از برگزاری این مراسم که با حضور جمعی از مسئولان محلی و مشتریان بانک ملی ایران انجام شد، مسئولین بانک با کارکنان شعب به گفت و گو پرداختند.

 موفقیت سازمانی در گروی مدیریت منابع انسانی

همایش بررسی عملکرد شعب بانک در استان خراسان رضوی و اهدای احکام شعب ارتقا یافته با حضور برات کریمی و مسعود خاتونی، اعضای هیات مدیره بانک و مدیر امور شعب منطقه دو کشور برگزار شد.

برات کریمی عضو هیات مدیره بانک در این همایش، مهم ترین شاخصه توسعه را رشد و ارتقای منابع انسانی عنوان کرد و گفت: جوامعی که به انسان ها و ارزش های والای انسانی اهمیت دادند، به رشد و تکاملی قابل توجه رسیدند. از این رو اگر بخواهیم در بانک نیز به اهداف خود برسیم و توسعه پیدا کنیم باید به منابع انسانی، انگیزه و اهمیت دهیم.

وی به اهمیت افزایش درآمدهای کارمزدی اشاره و تصریح کرد: ما بنگاه اقتصادی هستیم و باید برای ادامه حیات خود تلاش کنیم که این موضوع جز با افزایش سودآوری میسر نمی شود.

کریمی از آمار دریافت کارمزد در شعب استان خراسان رضوی ابراز رضایت کرد و ادامه داد: برای تحقق اهداف بانک و افزایش درآمدها باید به سمتی پیش رویم که در خرید دین، ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی رشد داشته باشیم.

در ادامه، دیگر عضو هیات مدیره بانک ضمن تبریک کسب موفقیت استان خراسان رضوی در ارتقای درجه شعب با تلاش همکاران این اداره امور، با اشاره به لزوم اجرای اقتصاد مقاومتی گفت: گرایش بانک به سمت ارائه خدمات متنوع و کارمزد محور، ضامن رشد و ارتقای جایگاه بانک خواهد بود.

مسعود خاتونی عضو هیات مدیره بانک  اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی، راهکار اصلی توسعه و پیشرفت اقتصادی کشور است و بانک‌ها می‌توانند با برنامه‌ریزی دقیق و تمهیدات مناسب به این مهم تحقق بخشند.

وی با بیان اینکه استان خراسان رضوی بر روی پای خود ایستاده و اقتصاد مقاومتی را در خود ایجاد کرده است، تصریح کرد: موفقیت در اندیشه پنهان انسان است، باید سعی کنیم این اندیشه پنهان را آشکار سازیم و موفقیت را نه تنها در زندگی شخصی بلکه در زندگی سازمانی فراموش نکنیم.

همچنین فرهاد معقول مدیر امور شعب منطقه دو کشور بانک نیز در این همایش اظهار کرد: افزایش تعداد شعب ارتقا یافته در سال آینده جز با توجه ویژه و تلاش همکاران علی رغم شرایط اقتصادی کنونی امکان پذیر نخواهد بود. همانگونه که در حال حاضر شاهد وقوع این رخداد در شعب استان خراسان رضوی هستیم.

حسن مونسان رییس اداره امور شعب استان خراسان رضوی نیز از رشد منابع در این استان خبر داد و گفت: نرخ رشد تسهیلات پرداختی از جمله خرید دین، ضمانتنامه و اعتبارات اسنادی مثبت است به نحوی که هم اکنون در استان خراسان رضوی شعبه ای وجود ندارد که تسهیلات خرید دین پرداخت نکرده باشد.

وی از افزایش تعداد و کیفیت واحد های مستعد ارتقا در سطح استان خبر داد و افزود: فعالیت های ساختاری اساسی در رسیدگی به پرونده های اعتباری در حال اجراست و تعداد قابل توجه پرونده های تسهیلاتی پرداختی در استان نشان دهنده این موضوع است.

شایان ذکر است، در پایان این مراسم همکاران در گفت وگوی صمیمانه با اعضای هیات مدیره، به بیان دیدگاه ها و دغدغه های خود درخصوص مسائل روز بانک پرداختند.

در پایان همایش، احکام ارتقای درجه به روسای شعب مذکور اهدا شد.

 امضای موافقتنامه سرمایه گذاری مشترک بین ایران و نیکاراگوئه

امضای موافقتنامه سرمایه گذاری مشترک بین ایران و نیکاراگوئه طی دیدار وزیر امور اقتصادی و دارایی کشورمان با وزیر دارایی و اعتبارات دولتی نیکاراگوئه، موافقتنامه سرمایه گذاری مشترک دو کشور به امضا رسید.

دکتر فرهاد دژپسند طی سخنانی در این دیدار، با اشاره به اراده سیاسی محکم دو کشور برای توسعه همکاری ها، ابراز امیدواری کرد، سطح همکاری های اقتصادی دو کشور متناسب با روابط سیاسی آنها عمق و استحکام بیشتری پیدا کند.

وزیر اقتصاد با بیان اینکه، سطح روابط اقتصادی دو کشور با یک برنامه ریزی عملی و منسجم، می تواند ظرف کمتر از دو سال به ۱۰ برابر شرایط کنونی افزایش یابد، برخی زمینه های همکاری دو کشور را شامل حوزه های کشاورزی و صنعتی، بیمه ای، بانکی و آموزشی عنوان و برای انتقال تجربیات جمهوری اسلامی ایران در موارد پیش گفته به نیکاراگوئه اعلام آمادگی کرد.

دژپسند در این دیدار با تاکید بر ضرورت امضای موافقت نامه همکاری های گمرکی و اجتناب از اخذ مالیات مضاعف بین ایران و نیکاراگوئه به منظور توسعه روابط اقتصادی دو کشور، دستور داد، پیش نویس این همکاری ها آماده و برای طرف نیکاراگوئه ای ارسال شود.

این گزارش حاکی است، “ایوان آکوستا” وزیر دارایی و اعتبارات دولتی نیکاراگوئه نیز طی سخنانی در این دیدار، روابط دو کشور ایران و نیکاراگوئه را روابطی قدیمی و استراتژیک خواند که شامل حوزه تجاری نیز بوده است.

وی افزود: ما در این دیدار حاضر شده ایم تا این روابط در حوزه تجاری توسعه بیش از پیش پیدا کند زیرا میدانیم که افزایش همکاری های دو کشور، موجب اشتغالزایی و رفاه برای ملت های دو طرف خواهد شد.

آکوستا اظهار داشت: ایران شریکی خوب و قوی و کشوری با ظرفیت های بالای اقتصادی، دارای توانمندی قابل توجه در صنعت و تولید محصولاتی چون دارو، لوازم صنعتی و کالاهای واسطه ای سبک و سنگین و بعلاوه یکی از بزرگ ترین تولید کنندگان نفت خام جهان است.

وی گفت ایران و نیکاراگوئه محصولات و خدمات مختلفی متناسب با نیازهای یکدیگر تولید می نمایند که بدون نیاز به استفاده از دلار، قابل مبادله بین طرفین است.

 شمارش معکوس برای شرکت در قرعه‌کشیحساب های پس انداز بانک ملی ایران 

شمارش معکوس برای شرکت در چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران آغاز شد.

چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب های قرض الحسنه پس انداز بانک ملی ایران پاسخی به نیت خیرخواهانه مشتریان گرانقدر است که شرکت کنندگان علاوه بر بهره مندی از اجر معنوی، می توانند شانس خود را برای دریافت یکی از جوایز نفیس و ارزشمند آن امتحان کنند.

۹۱ کمک هزینه یک میلیارد ریالی خرید مسکن تنها بخشی از جوایز نفیس این دوره از قرعه کشی حساب های قرض الحسنه است.

۳۱ مردادماه آخرین مهلت افتتاح حساب و یا افزایش موجودی این حساب هاست و علاوه بر جوایز ویژه کمک هزینه خرید واحد مسکونی، ۲۹۱ کمک هزینه خرید خودروی داخلی هر یک به ارزش ۷۰۰ میلیون ریال، ۳۹۱ کمک هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی ازدواج و ۵۹۱ کمک هزینه خرید لوازم خانگی تولید داخل هر یک به ارزش ۲۰۰ میلیون ریال بخشی دیگر از جوایز برای پاسخ به خیراندیشی و نیک اندیشی مشتریان است.

همچنین یک هزار و ۹۱ کمک هزینه ۱۰ میلیون ریالی خرید صنایع دستی و ۷۵۰ هزار جایزه نقدی یک میلیون ریالی از جوایز چهلمین مرحله قرعه‌کشی جوایز حساب‌های قرض الحسنه پس‌انداز بانک ملی ایران است.

باز بودن حساب و داشتن حداقل موجودی ۵۰۰ هزار ریالی در روز قرعه‌کشی شرایط لازم برای شرکت حساب‌ها در قرعه‌کشی و حفظ حداقل موجودی حساب به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به مدت سه ماه یا ۹۰ روز متوالی در طول دوره قرعه‌کشی و یا از زمان آخرین مهلت افتتاح حساب یا افزایش موجودی شرط کافی برای اعطای جوایز به برندگان حساب‌هاست.

 دیدار وزیر اقتصاد با تولیت آستان قدس رضوی

دیدار وزیر اقتصاد با تولیت آستان قدس رضوی وزیر امور اقتصادی و دارایی در معیت اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، شب گذشته با حجت الاسلام و المسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی دیدار کرد.

دکتر فرهاد دژپسند که وزیر معین و جانشینی ریاست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی  در استان خراسان رضوی را نیز بر عهده دارد به منظور بازدیدی سه روزه، به همراه دکتر جهانگیری به این استان سفر کرده است.

بنا بر این گزارش، وی طی روز پنج شنبه همراه با معاون اول رییس جمهور در نشست مشترک شورای اداری و ستاد اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی به منظور بررسی پیشرفت اجرایی برنامه ها و پروژه های اقتصاد مقاومتی این استان  حضور یافت.

 این گزارش حاکی است وزیر امور اقتصادی و دارایی همچنین در همایش تجلیل از کار آفرینان برتر کمیته امداد امام خمینی (ره) که با حضور معاون اول رییس جمهور برگزار گردید، شرکت نمود و از نمایشگاه دستاوردهای کارفرینان نیز بازدید بعمل آورد.

 با «بله» در سواحل کیش قدم بزن!

با شرکت در جشنواره عید تا عید اپلیکیشن «بله»، در سواحل کیش قدم بزنید.

این جشنواره از عید قربان تا عید غدیر مصادف با ۲۱ تا ۲۹ مردادماه برقرار است و علاقه مندان به شرکت در آن تنها کافی است با خرید شارژ و بسته اینترنت تلفن همراه خود از طریق این اپلیکیشن، وارد جشنواره شده و کسب امتیاز کنند.

سفر به جزیره زیبای کیش با یک نفر همراه و اقامت در هتل «ترنج» جایزه ویژه این جشنواره است و قرعه‌کشی آن در شهریورماه از طریق کانال‌ رسمی بله اعلام می‌شود.

هر یک هزار تومان خرید شارژ یا بسته اینترنت در این جشنواره یک امتیاز است و با خرید بیشتر، شانس برنده شدن در قرعه‌کشی افزایش پیدا می کند.