جیلیون آندرسون بازیگر ۵۰ ساله آمریکایی- انگلیسی از بازیگران فیلم‌های سینمایی مثل «مامور اسکالی»، «پرونده‌های ایکس»، مجموعه «سقوط» و از چهره‌های مشهور هالیوود نقش نخست وزیر سابق انگلیس به نام مارگارت تاچر ملقب به «بانوی آهنین» را در فصل چهارم سریال «تاج» بازی خواهد کرد.

آندرسون آخرین بازیگر قابل ذکر و مشهوری است که به این سریال اضافه شده است؛ در فصل سوم این سریال این نقش را ونسا کایربی بازی کرده است.

فصل‌های گذشته این سریال علاوه بر مورد استقبال قرار گرفتن بینندگان از سوی منتقدین و جشنواره‌ها، برنده جوایزی همچون بهترین بازیگر زن و بهترین نقش مکمل مرد از سوی گلدن گلوب و در هفتمین دوره انتخاب از دیدگاه منتقدان نامزد بهترین سریال و برنده بهترین بازیگر نقش مکمل مرد نیز شد.

شرکت نتفلیکس از تاریخ پیش نمایش فصل سوم حرفی نزده است؛ این درحالی است که طی قرار دادی فصل سوم و چهارم این سریال را با «سونی پیکچرز» در سال ۲۰۱۷ تمدید کرده بود.

مارگارت تاچر نخستین نخست وزیر زن در تاریخ انگلیس بود که از سال ۱۹۷۹ تا سال ۱۹۹۰ در این پست باقی ماند. او را از نظر سیاسی هم تراز وینستون چرچیل می دانند و به او لقب «بانوی آهنین» داده شده است. وی در سن ۸۷ سالگی در سال ۲۰۱۳ درگذشت.